Stegräknare

Jag lånade en klocka för att se hur mycket jag travar de dagar då jag elegant :) rundar travbanans 1,7 km långa sträcka. Och några extra steg, för att huka mig under buskage och plocka skräp som aldrig tycks ta slut. Jo, en dag gör det. Vid dagens slut visade klockan 10.190 steg.

Någon dag tänkte jag prova den igen. De dagar då jag inte är på travbanan utan på tomten och skuttar runt eller annorstädes (synonym till på annat ställe, annanstans.)

, , , ,

  1. #1 av Replicant Core på 29 mars 2017 - 12:05

    Bra jobbat!

Kommentera

