Det frigörande skrattet

2014-10-26-dsc_1130

Det frigörande skrattet känns skönt i kropp och själ.

Skratt är viktigt. Ytterst betydelsefullt för glansen i mina ögon.

Det finns gånger då skrattet fastnar och sen kommer gråten straxt därefter skratt igen.

Sista tiden har jag gett an att ha skrattet i nära beredskap från små och stora ting.

Ett leende räcker långt som när jag ser mr.T. ligga med bägge framtassar på

undersökningsbordet hos veterinären . Katten har blivit mer trygg.

 

Travbane projektet fortskrider långsamt framåt.

Häromdagen hitta jag en tung mojäng av stål.

, , , ,

  1. #1 av Jag på 05 mars 2017 - 10:50

    Vacker bild, lite japansk i stilen. Ja, skratt är välgörande. Har suttit och tittat på humorprogram de senaste lördagarna och njutit av att få släppa loss med skrattet.

Kommentera

