Pilen pekar norrut..

.. men pilen kan visa vägen till något. En riktning i livet.

Utan vägvisare blir vi lätt vilse i smeten av världens informationsbrus.

En vägvisare kan vara en dröm. Eller ett radioprogram på P1.

, , , , ,

  1. #1 av Jag på 31 december 2016 - 19:13

    Så snyggt grafiskt foto med svärtan mot det blåa. Ja, nog behöver man vägvisare i bruset.

    • #2 av Barbro på 31 december 2016 - 19:20

      ja det behöver du annars går du vilse i pannkakan.

      • #3 av Jag på 31 december 2016 - 19:22

        Ja, fast jag går inte vilse. Jag kan dock drunkna i … svärta kanske.

      • #4 av Barbro på 31 december 2016 - 19:23

        Det är självklart att du går vilse, det gör alla människor.

      • #5 av Jag på 31 december 2016 - 19:25

        Inte då.

      • #6 av Barbro på 31 december 2016 - 19:31

        I’wont argue about that.

Kommentera

