God Jul !! :-)

God Jul !! hälsningen till nya året det blir nästa vecka.

Jag vet att det brukligt att bunta ihop god jul och gott nytt år på samma rad men iår tänker jag inte göra det.

,

  1. #1 av Jag på 21 december 2016 - 11:15

    God jul, Ms Babs! Vilket snyggt och färgstarkt julfoto. Är det ett skyltfönster? Haha, nu hittade jag själv svaret, du har använt detta julkort förr, fönstret till en optiker.

    • #2 av Barbro på 21 december 2016 - 11:44

      Jo det är skyltfönster jag går förbi lite då och då. Snyggt med det skarpa svarta och röda.
      Har jag gjort det, använt det förut, då måste jag gilla färgerna mycket.
      God Jul mrs.J.

      • #3 av Jag på 21 december 2016 - 11:50

        2014. Det är ett snyggt foto.God jul igen!

Kommentera

