Reflektion + lyktstolpe + träd = rebus?

2016-11-13-dsc_6979Det som är skoj på en kyrkogårds vandring är kyrkornas fönster.

Ibland får jag tur och finner gamla (hand)blåsta fönster och det ni, är ren abstrakt fotografisk fröjd.

Det här fönstret är inte handblåst utan ganska rena fönsterytor dock med god reflektionsförmåga.

, , ,

  1. #1 av Jag på 13 november 2016 - 16:14

    En underbar bild, Ms Babs! Vad ser jag.. ser man igenom, är det ett fönster på andra sidan, det bågformade? Så vackra färgtoner också.

    • #2 av Barbro på 13 november 2016 - 16:15

      ..men jag lyckas inte lösa rebusen? :-)

      • #3 av Jag på 13 november 2016 - 16:16

        Jag? Nej.

      • #4 av Barbro på 13 november 2016 - 16:17

        Huruvida det är en rebus? ..kanske inte – kanske.

Kommentera

