En lek med fruset vatten.

2016-01-28-DSC_5347

Den svarte vattentunnan sprack i botten. Den kan inhysa en tomatplanta?! kanske… Det ni ser är (knopp) handtaget på locket som har fått en lustig form på grund av smältande is.

Lindblomsfrö i Kivik har fått min beställning. Ms.B är på väg att köpa 12 säcker Sysav jord. Men ännu är inte det dags för några dagslånga uteaktiviteter mer än att gå promenader. Vilket i sig är mycket skönt. De kliande grönfingrarna få allt vänta en stund till.

2016-01-28-DSC_5339

Formen ser ut som en gråblå undervattens cyklop. Tänka sig!:) Mr.T. må bra. All birds verkar må fin, fint. Ms.Babs har fått en läkt bursit.

Återbesök på reuma kliniken i början på januari 2016- (sår) sköterskan sa att ibland gipsar man en bursitarmbåge för att armen periodvis ska vara helt stilla. Just nu känner jag mig som ett bakre punkterat cykeldäck. Och jag hittar inte cykelpumpen eftersom jag int direkt har letat. En bidragande orsak till lång läkning är att akutläkarna har en tendens till att skära för djupt vid akut armbågs-bursit. All den här informationen har delgetts mig efteråt.

, , , , , ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

