(fusk) diamant

2015-10-31-DSC_4732..i en glasskål på Hotell Nora, i Köpenhamn.

, , , ,

  1. #1 av Jag på 22 november 2015 - 15:38

    Snyggt! Jag har en stor diamant i mitt kök. Irländsk.

    • #2 av Barbro på 23 november 2015 - 9:36

      Vad som är läckert vare sig det är fusk eller riktig diamant är att fasetterna skapar en egen regnbåge.:)

      • #3 av Jag på 23 november 2015 - 9:37

        Ja, det är vackert. Och testa att lägga en bild under diamanten och fota.

      • #4 av Barbro på 23 november 2015 - 9:39

        ja, eller häng upp den i ett fönster, om du kan.

      • #5 av Jag på 23 november 2015 - 9:41

        Det är nog inte görligt med min, den är hal och tung.

Kommentera

