3/4 dels eller half-sett

2015-09-01-DSC_4104

Half-färdigt skriver jag medvetet för mestadels av tiden stavades halv som half förr i tiden, om jag inte minns helt fel?! Half är även ett engelsk ord. Kanske är jag influerad av det engelska språket eftersom jag deltar på flickr.com eller så börjar språket bli mer uppdelat mellan svenska och engelska i min hjärna.

3/4 hatthylla i en trappgång där jag kommer att gå förbi i cirka 8 veckor på Lunds reumatologklinik för ryggträning och annat smått och gott. Förhoppningsvis kan jag lära mig att bli mer observant på min kroppshållning tillsammans med professionellt folk så jag slipper ha mindre ont i svanken.

, , , ,

  1. #1 av Jag på 02 september 2015 - 20:48

    Snyggt med ”fartränderna”! Låter bra med ryggträningen.

Kommentera

