Penselstreck på himlavalvet

2015-02-10-DSC_2039

Nä, det blåste inte över så lätt som jag inbilla mig, det här med ischias nerven. Visst, skulle jag inte envetet göra mjuk-övningarna skulle det vara etter värre. Detta är helt klart den absolut värsta smärtan som kan existera på denna jord eftersom den här så ihållande och krampaktigt nervigt. Men trots detta, när jag kvickna till efter djup sömn från ett sidoläge på madrassen i tisdags och fick se detta magnifika himlavalv. hämta jag kameran kvickt och gick ut. För att vara exakt i tid, för en gångs skull:) – 18:28. Vackrare än så här kan inte våren hälsa människorna i södra delen av Sverige.

, , , ,

  1. #1 av Jag på 14 februari 2015 - 17:43

    Magnifikt är verkligen rätt ord för denna himmel och bild!

    Tråkigt att ischiasen är envis. Det konstiga är att när du skrev om din i. så fick jag också känningar av min.

    • #2 av Barbro på 15 februari 2015 - 20:33

      Du verkar ha en bra inlevelseförmåga?
      En ischias beroende på orsak kan ta upp till 8 veckor innan det klingar av.

  2. #3 av indah nuria Savitri på 12 april 2015 - 19:20

    Love the brilliant colors! perfect sunset..

Kommentera

