En liten vrå i världen

2015-01-29-DSC_1962

Jag hittade det här matstället i Torsdag som låg inne på en gård. Näst sista gången på studiekursen, ämnad för studieresa till Tyskland som inte blir av. Det blir istället en romersk rundvandring i Lund till tre olika institutioner. Och en söndag på Glyptoteket i Köpenhamn. Det gör inget att den huvudsakliga studieresan inte blir av.

Den 12 Februari börjar studier i Latin, termin 4. Har du blivit någe klokare? Lite grann men svårighetsgraden är densamme. Jag har svårt med grammatiken. men det gör inget det heller.:) i huvudsak för mig personligen är att komma iväg en gång i veckan så det inte börjar växa mossa på mig och då göra något som är roligt. Varje vecka promenerar jag 1, 6 km tur och retur och inser att stegen kan utökas ytterligare.

, , , ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

