Ljuspunkten som vilade i grenklykan

2014-11-12-DSC_1370

På en bänk utanför reumatologiska klinken satt jag igår, sen eftermiddag efter att ha fått en kortisonspruta i ett senfäste på höger knä. Jag väntande på en taxi, som skulle skjutsa mig till järnvägsstationen. Titeln kom så givet – ljuspunkten som vilade i grenklykan.

, , , , ,

  1. #1 av Jag på 13 november 2014 - 14:45

    Det vet ett passande namn på en fin ljuspunkt. Hoppas att knät piggar på sig efter sprutan.

    • #2 av Barbro på 13 november 2014 - 14:49

      ja få hoppas det

      • #3 av Jag på 13 november 2014 - 14:55

        Hoppsan, skrev jag fel i alla fall. ”Det var…” skulle det ju stå.

Kommentera

