Tror att jag svalde ett Ra-öga

2014-09-09-DSC_0005

..eller nämn det med ett annat ord, jag svalde en tomat halva som påminde om ett Ra öga, även kallad för Horus öga. Det gav säkert den här drömmen inatt.

Jag drömde om att jag körde en småknubbig 40-tals bil, där rattväxeln gick av men bilen rullade uppför backar och på landsväg av min tanke kraft.

Det fanns inga bilar, varken mötande eller bakom mig.

En stund somnade jag förarsätet men ett finger smekte mig på kinden så jag skulle vakna.

Bilen ökade fart, allteftersom och sen plötsligt lyfte bilen och for in bland molnen.

Det är tre stora drömmar som har liknande budskap – Drottningens djupa sömn

Det har tagit 4 år för henne att vakna ur sin sömn.

, , , , ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

