Ikea stolar

2014-03-02-DSC_0003Oh well, never mind the slope.:)

Det är tid att bryta mina korta bilfärder i ett flackt landskap det vill säga åka längre än till kvarnen eller runt rondellen 3 gånger bara för att jag vill. Å andra sidan är det gott med små utflykter. Det har inte varit gästvänligt i vårvindarna. Solen bedrar både mig och T. Det känns varmare på insidan än vad det är utomhus, tids nog blir det snart varmt ute.

Idag träffade jag en dansk vid kvarnen och som artigt frågade om jag fiskade när jag stod på knä och försökte fånga vattenvirvlar med kameran. Ja, varför inte. Jovisst, fiskar jag men inte fisk utan bilder. Den danske chaffisen visste nog inte riktigt vad han skulle säga. Han väntade på att den stora blå containern skulle bli tom på sitt innehåll och fördrev sin tid.

, , , , ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

