Ljuset betyder allt

2014-02-25-DSC_0022

Stig ett steg, uppåt till vänster och se ut på vårfloden som har runnit i en månad

Folk och fä bryr sig föga men jag bryr mig. Det är mitt vatten så att säga

Låt solen skina, le till den och bli ett med vattnet

Alla dagar fungerar inte för då är jag disträ men för det mesta

…har vattnet en dragningskraft som är en lisa för min själ.

Det som existerar är vattnet och jag. Inte något i världen kan ta det ifrån mig.

, , , ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

