T. cool

bild(1)

Jag protesterade länge och väl att T. skulle sova i sängen. Det blir merarbete. Inatt var han utomhus från 3 på morgonkvisten, till 9.30 förmiddag. Han va trött men vaksam som alltid. En totalt oredigerad iphone bild.

Gott Nytt År!!

, ,

  1. #1 av macilane på 31 december 2013 - 8:26

    Det är ju så mysigt – purr,purr. Jag tror att du i alla fall är lycklig med T och närheten av honom. Det skulle jag vara – och det är jag med våra katter i samma situationer. Rasmus t.ex. skall alltid hjälpa mig (som jag kallar det) att bädda min säng. Den blir inte klar på minst en timme, hehe.

    • #2 av Barbro på 04 januari 2014 - 19:51

      Jag tror att du i alla fall är lycklig med T och närheten av honom.
      Absolut Ante! han skön katt.

Kommentera

