Månen som valde att stanna inomhus

2013-11-22-DSC_0011-2

Eller en tigerpäls skiftande struktur. Nej, ingen titel med Ensam Lampa, eftersom en lampa är ett ting. Det är likadant med träd. Det finns inga ensamma träd eftersom ett träd inte kan vara ensamt. En titel jag ofta läser är också – ensamma bänkar. En bänk är antingen gjord av metall eller mer levande matrial såsom trä. En bänk kan inte vara ensam.

Jag har funderat, en hel del vad den här bilden säger mig. Min måne finns i höger nederkant med en fin halvrundning. Tigerpälsen hittar du omkring lampan. Om jag släcker den blir det ett vitt tak utan några mönster.

, , , ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

