Skandinavisk blondin och en häger

2013-11-29-DSC_0042

Blond, kvinnlig skandinavisk vatten skepnad i vattnet och skapad av en lampa och ljus från fönster.

Kan det bli tydligare?

Aloe Vera växten tog jag med mig i ryggsäcken till Köpenhamn.

Jag fick pruta på extra byxor och tshirt för att få plats med växten men å andra sidan äger jag endast två byxor och 2 par skor.

2013-11-29-DSC_0043

Sekunden senare förvandlades vatten skepnaden till Dunderklumpen.

Dag #2 på kvällen, såg jag en häger i vid kajkanten i det grunda vattnet.

Hägern är ett omen på att mina bekymmer med infektionen i slemsäcken är avslutad.

, , , , , , ,

  1. #1 av Karlstad Igår på 03 december 2013 - 18:14

    Dunderklumpen. Står han bakom Muminpappan då eller? Jag ser ingen klump :)

    • #2 av Barbro på 04 december 2013 - 8:12

      Jodå, checka in nedersta bilden. En riktigt fin profil på en dunderklump, fast han har ingen hatt.:)

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.