Titeltorka

2013-11-14-DSC_0022-3

Det var svårare än jag trodde, att fotografera en framruta på en bil sedermera har jag ingen titel.

Titeltorka har attackerat min hjärn

2013-11-14-DSC_0024

, , , , ,

  1. #1 av Karlstad Igår på 14 november 2013 - 17:26

    På första bilden trodde jag du hade fotograferat vattenytan från en bro i Helsingborg, tänkte då naturligtvis på ”Skånska speglingar” som inläggstitel. Men när jag kom till bild två så försvann den iden ur min hjärn’a, och när jag läste din text så drabbades jag också av titeltorka :)

    • #2 av Barbro på 15 november 2013 - 9:32

      jag besökte Eslöv. Hittade bilen stående i en passage med ett hål i taket. Ovanför passagen finns ett Big Western Hotel och ett relativt stort torg.
      Det är delar av hotell byggnaden som syns på den nedre bilden.

Kommentera

