…this is the end!

2013-09-29-DSC_0084

..this is the end!  för T. med enormt fyra smutsiga tassar. Det som väntar är den blå baljan medans vattnet rinner från kranen och katten rengörs från smuts och grus. Inget som han gillar men han få foga sig. Antagligen har katten besökt kloakmynningen under övergångsstället där det finns små grodor och möss. Det är så här att ha utekatt när hösten kommer. Inte bryr T. om att skrapa av tassarna på dörrmattan!

, , , ,

  1. #1 av Replicant Core på 30 september 2013 - 11:20

    Det var mig en smutsig rackare.
    Kan tänka mig att han protesterade en del.

    • #2 av Barbro på 30 september 2013 - 11:25

      ha ha, då skulle du ha sett den lilla lerklumpen som hade blöt lera från tass till huvud förra året. tyvärr fota jag den gången.
      Ja, T. var smutsig, verkligen smutsig..

  2. #3 av Vespa Vulgaris på 30 september 2013 - 12:35

    De där tassarna vill man då verkligen inte ha upp i sängen :-) Jag har fullt sjå med mina missar som glatt kommer in till mig på morgnarna när de först travat runt i rabatterna.

    • #4 av Barbro på 30 september 2013 - 12:37

      Nej, inte jag heller. T. vet vad som gäller…fast ändå inte.:)

  1. T. sand | Barbros Foto Blogg

Kommentera

