Slående likt

2013-09-26-DSC_0033

Jag köpte nytt torrfoder, Royal Canin. När katten id märktes, fick jag två kuponger på posten. Zoo affären tycks ha allt för katt och hund. Så hittade jag den här bilden på T. dock blev inte Innehållet godkänt av tisstass. Däremot torrfodret blev en hit.

Idag senare på eftermiddagen såg jag T med en mus i käften och som en tyst snabb jägare, gav han sig av till ett ställe han kunde äta musen ifred. Trodde T. var en utpräglad burkmatskatt.

, ,

  1. #1 av Karlstad Igår på 28 september 2013 - 9:41

    Haha!
    Det kanske är T’s storebror R :)

    • #2 av Barbro på 29 september 2013 - 8:04

      Jag var tvungen att tänka efter vad T. står för och det är just en förkortning på tisse.

  2. #3 av Karlstad Igår på 29 september 2013 - 11:00

    och R är just en förkortning på räkor, eftersom han kränger räkor med sitt vackra ansikte!

Kommentera

