Vapor

2013-01-12-DSC_5227

Vapor betyder imma på latin. Vapour eller vapor även på engelska. Svalövs kyrka i Felestad sen lördagseftermiddag precis när solen sa tack för idag, ses imorgon.

2013-01-12-DSC_5221

Varje fönster på kyrkan hade imma bakom de gamla glasen.

2013-01-12-DSC_5225

, , , , ,

  1. #1 av Karlstad Igår på 13 januari 2013 - 23:37

    Öh jag känner mig lite förvirrad nu.
    Varför har du lagt upp tre närbilder i rad på ett fönster. varav två är så otydliga att jag inte kunde se vad dom skulle föreställa. Glömt vidvinkeln hemma?

    • #2 av Barbro på 15 januari 2013 - 12:30

      hi, det är 3 olika fönster med olika abstrakta mönster.

  2. #3 av Karlstad Igår på 17 januari 2013 - 17:30

    Jag såg att du skrev fönster men jag blev inget klokare för det.
    Menade du inte tre olika Vapour?

    • #4 av Barbro på 18 januari 2013 - 8:03

      Vapor kan stavas vapour, finns två olika skriva imma på.
      /b

Kommentera

