Tisdagsresan 23 oktober 2012

Orörd markbit, korsningen Industrigatan och Nobelvägen i Malmö. Jag har haft två stökiga övergångsställen att korsa på väg till Baltic Rehab. I tisdags gick jag mot rött ljus, inget märkvärdigt i sig för det gör alla mer eller mindre. För mig betyder det, att nu går jag som alla andra människor. Det finns ingen vänster slagsida efter 13 månaders träning eller 1 år och 1 månad.

Jag har lyckats bli bra efter en höftoperationen som utfördes för 2 år och 10 månader tillbaka. På ett sätt blir jag lite förundrad när jag ser tiden konkretiseras så här text, över att 1 timme och en kvarts operationstid, har tagit så lång tid i läkningsprocess. Det har varit en ping-pong resa.

En grop och färgklotter med lite stil.

Get Well! Den 23 oktober på väg till Baltic för ytterligare en akupunktur för en stortå som inte mår bra, snippade jag in på skateboard området. Jag har inte sett Get Well tidigare så orden är alldeles färska.

, , , , ,

  1. #1 av Karlstad Igår på 23 november 2012 - 0:09

    Är skateparken övergiven?

    • #2 av Barbro på 23 november 2012 - 7:34

      Tror det. På de nästan två år som jag knatat förbi har jag aldrig sett någon där. Vad som händer på helgerna är svårt att veta.
      Men skatebanan – känns – tom dessutom är den i dåligt skick.

Kommentera

