Overkligt vackert

Overkligt vackert. Jag får känslan av en fotografiskt manipulerad bild som t.ex. hdr men jag har nästan inte gjort något alls mer än ljusa upp bilden och lagt på ytterst lite skärpa.

Med Ips skärmen utmärkta färgåtergivning behövs lite justeringar med parentes om bilden är urusel då hjälper inte ens en Dell.

Kanske var det ett sånt här magiskt förtrollande landskap som Bröderna Lejonhjärta red igenom för att komma till körsbärsdalen?

, , , , , ,

  1. #1 av sedge808 på 08 maj 2012 - 2:36

    so beautiful.

  2. #2 av macilane på 17 maj 2012 - 12:25

    För mig – nostalgi – jag har vuxit upp i och jobbat i en miljö, där denna ”utsikt” var vardagsmat. Nu så här en himla massa år senare väcker det trevliga minnen till liv. Tack för att du ”väckte” mina minnen!

    • #3 av Barbro på 18 maj 2012 - 10:04

      Tack för att du ”väckte” mina minnen!
      :)

Kommentera

