T.platt

T. gör sig platt för att komma under stängslet. Namnet han fick idag kom från min vän. T.kvist och T.platt, jag undrar härnäst vilket namn katten får. Efter bokstaven T kan det bli vadsomhelst enligt äventyret i promenaden.

Jag har inte tagit med T. på någon runda under flera veckor och det finns ingen godtagbar ursäkt mer än att promenaden känns enahanda. Det är samma väg men T. nosar alltid på olika buskar och hushörn.

Hundratals bilder på droppar efter regnet med olika ljus beroende på vädret. Hundratals foton på T. och hans eskapader på bl.a. fotbollsplanen eller i parken. Rutinen att ta med katten ut hade ett flyt som tillfälligt tog slut. Den rutinen kan ge mer om jag bara ger det en chans.

, , , , , ,

  1. #1 av macilane på 23 april 2012 - 9:07

    Kan inte hjälpa att jag ”ler brett”, men T är en fantastisk katt! Lyckliga du som har en sån fin personlighet i huset :-D

    • #2 av Barbro på 23 april 2012 - 11:53

      Jo, vi log ganska brett vi också när T. gjorde sitt akrobatiska konststycke.

  2. #3 av sedge808 på 24 april 2012 - 4:04

    OMG! Falat cat !

    • #4 av sedge808 på 24 april 2012 - 4:05

      flat cat >^..^<

Kommentera

