Tisdagsresan den 24 Januari

Vackert väder bjöd den här tisdagen. Solen är som gyllene guld. Det är endast några minus grader så direkt kallt är det inte. men däremot väldigt halt på sina ställen.Babs ute på hal is.

Mitt vänstra knä mår inte så bra, antingen minisk skada eller ledförslitning. Jag låter det sista vara osagt för det vet jag inte än. Vad jag vet, är att efter 4 veckor består problemet i knät.

Gyllene timmen och det, 24 januari, cirka nio och fyrtiofem på morgonen. Två översiktsbilder redan, denna tidiga arla. Jag har ett par  centralen rundor jag går innan jag stiger på buss 3, ringlinjen.

Det finns en tid att passa, så jag får inte glömma tiden, vilket jag lätt gör ibland.

På väg att äta lunch på Ölkafeét eftersom jag tycker att deras mat är god och prisvärd. Nu är det lite efter 12 på dagen, fortfarande ljuset som fanns imorse men inte lika fullödigt, vackert.

, , , , , , , , , , ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

