Mot travbanan…

…vi kom halva vägen. Det är så mycket lukter som Tisse ska nosa på.

Jag visslar då och då, på T när medans vi går. Selen vägrar han använda, jo om han kollras bort genom lek, så glömmer han bort den.

Här fungerar tyngdlagen riktigt utmärkt, för katten bara vägrar stå på benen och sen faller han som en klump mot golvet så fort selen är fastspänd. Duns!!

Tänkte just på selen när T kom galopperande mot mig på stigen. Galopperar, precis det och glädjeskutt, men med selen skulle det fungera sämre. Tufft val! Helst vill jag ha Tisse springande fri och ledig.

, , , , ,

  1. #1 av Matilda på 08 december 2011 - 13:46

    Önskar jag kunde ha min katt ute så, tyvärr bor man ju mitt i centrala Malmö.

    • #2 av Barbro på 08 december 2011 - 17:10

      hej Matilda, inte helt lätt att ha T fri eftersom tissar har en alltid emotståndlig lust för att lukta överallt.

  2. #3 av sedge808 på 09 december 2011 - 3:23

    What a goregous Kitteh!

    • #4 av Barbro på 09 december 2011 - 8:36

      Yes, he is a very special cat.

Kommentera

