Det blåser i mitt hår

Det blåser i mitt ostyriga tofsvipe hår som aldrig får någon fason med hjälp av gel och fönblås, utom att jag går till frisören var 3:e månad.

Jag är nog mycket okvinnlig i det hänseendet. Har ett par jeans. 3 par skor och ett antal tshirt”s. Någon handväska finns inte däremot får fotoväskan tjäna som en Gucci.

6 år av smärt problematik, periodvis månader eller bara veckor av smärtfrihet, så har jag äntligen kommit tillbaka till livet.

Gula små vårblommor kikar fram i rabatten.

 

English version

It blows in my unruly ‘lapwing’ hair, as never seem to get any manners using gel and hairdryer, except that I go to the hairdresser every 3 months.

I’m probably very unfeminine in that regard. Have a pair of jeans. 3 pairs of shoes and a number tshirt”s. Handbag doesnt exist, however the photo bag serve as a Gucci.

6 years of pain problems, at times months or just weeks of freedom from pain, so am I finally back to life.

Small yellow spring flowers peeking up in the garden bed.

, , , , , , , ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

