Gamen får inte mig än…

 

Gamen, The vulture har en skugga i bilden. Det finns död omkring mig. Döden har en hunger som aldrig blir tillfredsställd. Det är min far jag aldrig känt och egentligen aldrig kommer att känna. Det jag vet, är att han fick mig som födelsedagspresent eftersom jag kom till världen samma dag han fyllde år. Visst är det märkligt?

The grass was greener sjunger Pink Floyd, Division Bell ….jo jag är lite sorgen för att en till mänsklig länk försvinner.

, , ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

