1 cykelplats

Fotograferat på en bakgård norr om Norre Katts park.

4 månader lite drygt. Musklen som sitter i ljumsken vill fortfarande inte komma igång men min gångstil har blivit bättre. Jag sviktar inte ned med högersidan efter några fotsteg utan kan hålla mig rak en bra stund, tills jag börjar flaxa med armarna och stannar. 

Träningen med att stå på ett ben. Sträcka benet bakåt. Ligga på sidan och lyfta upp cirka 20 gånger. Ja, nåt sånt 3 veckor framåt och tills nästa besök hos sjukgymnasten.  Min förhoppning är att kunna gå dit utan krycka. Det vore bra.

, , , , , , , , ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

