Graffiti

Riktigt snygg graffiti och otroligt bra i utförandet. Suburban people. I den här tunneln finns inget ljus på nätterna för alla lampor är sönderslagna, så den ‘befolkas’ dagtid av förbipasserande människor som inte vill korsa den starkt trafikerade väg 25.

3 månader och 2 veckor har förflutit. Jag trodde att det gick bra att stå på ett ben men det är fel. Jag fuskar eller som sjukgymnasten sa: jag gör det lätt för mig. Inte bra.

Rörligheten börjar bli påtagligt mer och mer. Jag går smidigare ibland känns det som om jag smyger mig fort(are) framåt. Jag kan knyta skosnörena. Promenerade 2,5 km med lite ömhet i ljumsken efteråt och som försvann relativt snabbt efter vila. Igår tog jag ut 3-hjulingen. Det fungera bra med kryckan men när jag släpper börjar ankgången efter ett par steg.

Mina förväntningar är för högt ställda och därav blir jag ledsen för att min hjärna vill så mycket men min kropp orkar inte …än.

Really nice graffiti and really good in performance. Suburban people. This tunnel has no light at night for all the lamps are broken, so it’s ‘inhabited’ during the day of passing people who do not want to cross the busy road 25.

3 months and 2 weeks have elapsed. I thought it was good to stand on one leg but it is wrong. I cheat or physiotherapist who said: I make it easy for me. Not good.

Mobility is becoming noticeably more and more. I sometimes go more smoothly, it feels like I sneak me forward. I can tie laces. Walked 2.5 km with a little soreness in the groin and after that disappeared fairly quickly after resting. Yesterday I took out three-wheeled bike. Now it works well with a crutch, but when I release, the duckwalk come after a few steps.

My expectations are too high and hence, I become sorry. My brain want more than my body… yet.

, , , ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

