420

, , , , , , ,

  1. #1 av Krille på 04 april 2010 - 19:25

    Vad har du för planer för 420?

    • #2 av Barbro på 04 april 2010 - 19:51

      Jag fick titeln gratis för en gång skull. Och sedan är det ljuset som är fint på husväggen.

    • #3 av Barbro på 04 april 2010 - 20:03

      Jo, cykel motiv är ett underskattat motiv. Finns 1 cykel, 2 cyklar, 3 cyklar eller cykelhav som i Lund till exempel. Oftast inte 4 cyklar men 7 – 10 cyklar på rad utanför affärer. Vill nog sätta in cykeln i en miljö, som historien om den lille yosemite cykeln utanför ica. Tycker det är roligt projekt än så länge. Ofta står cyklar precis intill husgavlar som är pryda med graffiti.

      • #4 av karlstad igår på 04 april 2010 - 23:34

        Jo jag vet vad du menar och jag uppskattar verkligen alla dina ljus/cykel/graffiti kombinationer.
        Men nu var jag mer nyfiken på hur du ska fira 4/20?

      • #5 av Barbro på 05 april 2010 - 9:36

        ja okey, 4/20 det vet jag faktiskt inte. Vet inte ens vad för slags dag det är.
        420 kan ses så här också – 4 + 2 + 0 = 6 enligt numerologin.

  2. #6 av karlstad igår på 06 april 2010 - 11:37

    Okej eftersom jag inte visste om du visste eller om det bara var en gratis titeln så var jag tvingad att fråga.
    420 står för tjugonde April, som är den internationella Marijuana rökardagen! Så därav min nyfikenhet :-)

    • #7 av Barbro på 06 april 2010 - 11:41

      där ser man :)

Kommentera

