Tankar om Old speckled hen, lax och potatis i cool miljö.

Grön schatterad dörr som finns i huset Hotell Mårtensson och The Fox and Anchor. Old speckled hen och lax med potatis vad sägs om det?

6 veckor – vecka 7 då har jag varit inspärrad i modulen på pga av snö. Läs inspärrad, inte för allvarligt. Att gå ut med 2 kryckkäppar på isfläckar och tämligen nyopererad vore att förstöra ett bra resultat. Jag vet det. Men ack så jag längtar att vara ute. Visserligen ser jag inte så där jättemycket folk ute eftersom det är gråkulet. Frånvaro av sol men människorna dock forslar eller släpar sig folk till affären, jobbet och skolan. Nu längtar människorna efter våren. Så även jag. Snart börjar igelkotten att röra på sig under vintertäcket.

Visst kan jag gå ut men varför riskera att jag faller. För om jag gör så blir det på den högra sidan, skulle slå vad om det med 50 öring. Livet utanför min dörr slutar inte fungera det allra minsta. Det är bara här inom dessa 4 väggar som tiden tycks stå stilla.

Dock blir jag bättre och starkare för var dag. En sak är tvärsäker. Jag tänker inte vara inomhus på hela våren utom när jag ska sova. Förra veckan hade jag ingen lina under en dag. Så fantastisk barsk jag blev. Den reaktionen var naturlig eftersom kontakten ut bröts av. Jag har böcker och min trampstig som används cirka en gång i timmen. Vad i hela friden ska jag annars göra?

Green shade door in the house Hotel Martensson and The Fox and Anchor. Old Speckled Hen and salmon with potatoes, how about it?

6 weeks then I’ve been locked up in the module because of the snow. Read locked up, not too seriously. To go out with 2 crutches at icespots and fairly new surgery would be to spoil a good result. I know it but oh how I long to be out. Admittedly, I do not see alot of people out because it is lack on sun but still walk outside to the shop, work and school.

People are longing for spring now. Soon begins the hedgehog to move during the winter blanket.

Sure, I can go out, but why run the risk of falling. Because if I do so it will be on the right side, would bet on it. Life outside my door does not stop functioning the very least. It is only here in these 4 walls that time seems to stand still.

However, I get better and stronger every day. I’m not going to be indoors throughout the spring just when I go to sleep. Last week, I had no Internet in one day. So amazing hars I got. The reaction was natural since the outside contact was broken off. I’ve books and my foot path that is used approximately once every hour. What on earth am I supposed to do?

, , , , , , , ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

