Optisk synvilla

optical

, ,

  1. #1 av Joakim på 28 mars 2009 - 18:02

    Jag vill bara uppmana dig till att fortsätta med din blogg. Jag är inne här i stort sett dagligen. Även om jag inte kommenterar så njuter jag till fullo av dina filosofiskt poetiska inlägg och dina förtjusande bilder. Den är mer givande än Blondinbella och Linda Rosing. Jag får ut någonting av att besöka din blogg.

    • #2 av Barbro på 28 mars 2009 - 19:44

      Tack så jättemycket från en ”halvdöd säl”. Om du hade varit i närheten hade du fått en kram. På tal om Linda Rosing, henne fick jag googla om hur hon ser ut. Hon ser ut som en halvavdankad porrstjärna. Det påminner om en scen i boken Touch Wood, om en porrdirektör som möter en dansk ljushårig porrstjärna på flygplatsen i Paris. När han ser henne vet han genast att det kommer att bli problem. Det blev det också.

  2. #3 av Joakim på 28 mars 2009 - 22:57

    Linda Rosing är ett utmärkt exempel på att plastikkirurgi inte hjälper när problemet finns i tänkandet. Hon ser ut som en halvdöd säl i ansiktet. Att hon därtill är totalt ointressant som person, och absolut inte har något att tillföra mänskligheten bidrar bara till min förvåning kring huruvida varför hon är känd.

  3. #4 av Joakim på 28 mars 2009 - 23:01

    Nu känner inte jag några danska porrstjärnor. Men jag brukar ha otur med fulla danska alkisar. Fast mina olyckliga möten roar en del vänner som hånar mig för det inträffade i åratal efteråt.

Kommentera

