järnvägsbommen

bom

Grynig bild och mörker. En person och en bil. Strålkastare som lyser upp en bra bit framåt. Fredagskväll, veckan är slut och helgen väntar. Själv hade jag ett gott samtal med en man på 78 år hos Kinesen, en hak i en håla.

, ,

  1. #1 av Staffan H på 06 februari 2009 - 20:02

    Visst är bilden brusig, men det gör inget. Bilens strålkastare ger sken av att det är en disig kväll och här tycker jag att bildbruset förstärker intrycket av kyla, mörker och ruskväder. Jag hör till dem som ibland tycker att allt inte alltid behöver vara tekniskt perfekt. Känslan i bilden är minst lika viktig!

    • #2 av Barbro på 07 februari 2009 - 19:10

      Nope, tekniskt perfekta bilder är inte alltid nödvändiga.

      ps. kan jag lägga till din blogg på min sida?

  2. #3 av Staffan H på 08 februari 2009 - 0:02

    Så klart du får! Funderade just på att fråga dig detsamma.

    • #4 av Barbro på 08 februari 2009 - 18:33

      Trevligt, absolut får du länka till mig.

Kommentera

