Vardags realism

Det var en mycket dimmig dag, trist så det föreslog men spännande med suddiga konturer.

röd dam

, , ,

  1. #1 av Joakim på 04 februari 2009 - 16:25

    Fint foto med en dyster känsla. Jag gillar samspelet mellan byggnaden, dörren, damen och busken. Blicken söker sig till damens röda kappa.

    • #2 av Barbro på 04 februari 2009 - 16:57

      Tack Joakim, dina skrivna ord känns som ett bra betyg.

  2. #3 av Staffan H på 04 februari 2009 - 23:23

    Disigt väder, ruggigt väder, mjukt ljus och fin bild. Vardagen är underskattad.

    • #4 av Barbro på 05 februari 2009 - 8:56

      ja det är den. Vardagen har oxå ett språk.

  3. #5 av digitalphotoalbum på 08 juni 2010 - 16:24

    Hej Barbro…jag gillar den här bilden!

    • #6 av Barbro på 08 juni 2010 - 16:53

      ja damen i den röda kappan, en dimmig dag under hösten. Jag har själv svårt för att skiljas från min kamera.
      Den utvecklar mig som människa. Inte konstigt, bara sant. tack för att du sökte i den tunga fotobloggen.

Kommentera

